Reparatii turbine

Turbina este o componentă a mașinii care are capacitatea de a crește puterea motorului prin transformarea energiei determinate de gazele de evacuare cu ajutorul unui propulsor (structuri rotative prevăzute cu palete). Când motorul este pornit și oprit des, turbina este supusă unei fricțiuni nenaturale. Turbina se află extrem de aproape de locurile în care are loc procesul de ardere, funcționând la temperaturi de ordinul sutelor de grade Celsius. Acest lucru contribuie la dilatarea și contractarea materialelor motiv pentru care apar crăpături, spații goale și jocuri între piese.

Reconditionarea turbosuflantelor este specializarea noastra de varf inca de la infiintare. Suntem mandri sa ne afirmam pozitia de top pe piata auto din Bucuresti, fiind in prezent una dintre primele optiuni in materie de reconditionari turbine auto. Nu trebuie sa ne crezi pe cuvant, referintele clientilor oglindesc cel mai bine activitatea noastra in acest domeniu.

Semnele defecțiunilor la turbină

  • sunt raportate erori de presiune în urma unei diagnoze simple – astfel spus, motorul semnalizează că turbina nu are puterea de a crea presiunea așteptată.
  • turbina se deconectează – în timpul condusului, există riscul ca mașina să se oprească.
  • apare fumul negru, iar filtrul de particule se îmbâcsește – odată ce turbina nu dispune de suficientă presiune, procesul de ardere nu este realizat complet. Astfel, va fi eliminată funingine în zona de evacuare, care se poate depune pe turbină, pe filtrul de particule, pe EGR. 
  • Din moment ce procesul nu se realizează corespunzător, vei avea pierderi de putere, iar motorul va consuma ulei creând riscul de a avea depuneri de ulei pe lângă turbină.

Cauze

Există 2 cauze majore care conduc la uzura turbinei:

  1. Turația ridicată – turbinele au un anumit raport de augmentare a numărului de turații, ajungând să opereze la mii sau zeci de mii de rpm. În situația în care conduci la 2500-3000 rpm, mașina are un anumit grad de uzură. Dacă vei conduce autoturismul la turații mai mari, nivelul de uzură a turbinei va fi amplificat.
  2. Modul de întreținere a mașinii – orele de funcționare, temperatura și întreținerea corespunzătoare sunt câteva dintre criteriile la care trebuie să acorzi atenție. Turbina funcționează cu ulei din motor. De aceea, trebuie să schimbi uleiul la timp, poate mai devreme decât recomandă producătorul. Orice element străin sau orice imperfecțiune determină frecări, uzuri. La anumite turații și temperaturi, efectele se intensifică.

Riscurile la care te expui

Atunci când apar aceste defecțiuni, te expui unor riscuri diverse. Unul dintre cele mai grave probleme cauzate de o turbină afectată este fenomenul de „a o lua pe ulei”. În acest caz, mașina este turată extrem, puterea este enormă și riști să faci accident. 

De asemenea, există posibilitatea să deteriorezi alte componente ale mașinii. Dacă nu ai inspirația de a opri motorul, lăsând mașina în viteză și să o ții din frână, vei avaria pistoane, supape, ambreiaj și chiar cutia de viteze. 

Blocarea turbinei este un alt pericol la care poți fi expus. Nu vei beneficia de putere suficientă, chiar dacă în cele din urmă ajungi la destinație.

Care este soluția?

Apelează la RMC Turbo pentru a recondiționa turbina la timp și pentru a te bucura de funcționarea eficientă a mașinii tale.

Prezența unor defecțiuni majore și accesul dificil la turbină fac ca repararea să fie destul de complicată și costisitoare pentru tine. De aceea, echipa noastră de specialiști stă la dispoziția ta cu tehnologii avansate de recondiționare pentru ca tu să poți beneficia doar de avantaje.

Experții noștri au pregătirea necesară să asigure întotdeauna cel mai înalt grad de satisfacție, oferind servicii de:

  • Reparare a oricărui tip de turbină;
  • Înlocuire a pieselor uzate cu unele originale;
  • Echilibrare a întregului ansamblu CHRA pe un banc special;
  • Acordare a garanției de 12 luni fără limită de km.

RMC Turbo este gata sa raspunda oricarui tip de solicitari.