Reparatii cutii viteză automate

Cutiile de viteze automate există de peste 70 de ani și, deși s-au făcut îmbunătățiri semnificative în tehnologia lor, principiul modului în care funcționează a rămas același. O transmisie automată include senzori pentru a determina momentul în care ar trebui să schimbe vitezele și schimbarea lor utilizând presiunea internă a uleiului.

Reconditionarea turbosuflantelor este specializarea noastra de varf inca de la infiintare. Suntem mandri sa ne afirmam pozitia de top pe piata auto din Bucuresti, fiind in prezent una dintre primele optiuni in materie de reconditionari turbine auto. Nu trebuie sa ne crezi pe cuvant, referintele clientilor oglindesc cel mai bine activitatea noastra in acest domeniu.

Defecțiunile cutiei automate de viteze și soluții recomandate

Dacă apar probleme la cutia automată, RMC Turbo îți oferă soluții. Reparațiile minore la cutia automată de viteze implică:

  • înlocuirea solenoidelor defecte;
  • sigilarea împotriva scurgerilor; 
  • schimbarea pieselor uzate;
  • reglarea cablului clapetei de accelerație.

Recondiționările majore ale transmisiei automate necesită demontarea, inspecția, curățarea și reconstruirea diverselor piese.

Printre principalele defecțiuni ale cutiei de viteze, enumerăm:

1. Nivele insuficiente de ulei sau lichid de transmisie degradat
O transmisie automată nu poate funcționa corect fără suficient lichid de transmisie. În plus, acel ulei trebuie să fie de o calitate superioară. În alte cazuri, o cutie automată de viteze va avea nivelul corect de fluid, dar fluidul în sine va fi degradat. Un miros neplăcut sau o decolorare indică faptul că fluidul nu mai este în formă bună și/ sau că există alte probleme cu transmisia. Specialiștii de la RMC Turbo pot îndepărta și înlocui uleiul, respectiv filtrul.

2. Alunecarea
Problema alunecării are loc când transmisia „alunecă” dintr-o treaptă de viteză în alta. Poate fi un lucru foarte deranjant și chiar periculos. De asemenea, transmisiile alunecoase determină adesea vehiculul să prezinte riscuri la accelerare.

3. Are loc măcinarea
Este un fenomen opus alunecării. O transmisie automată se va măcina în momentul în care schimbi vitezele, motiv pentru care comutarea va deveni dificilă. Interesant este faptul că o problemă de măcinare poate fi cauzată de aceleași lucruri care pot provoca alunecarea.

4. Comutatorul este rupt
Acest lucru împiedică schimbarea modurilor de funcționare. Specialiștii RMC Turbo vor repara comutatorul, înlocuind piesele care s-au rupt sau au fost supuse uzurii. În plus, ei pot fi nevoiți să dezinstaleze cutia de viteze sau sub-cadrul alături de unitatea de putere și cutie.

5. Cutia se blochează în urma unei defecțiuni electronice la comandă
Tehnicienii RMC Turbo se vor ocupa de înlocuirea cablurilor și a blocurilor.

6. Treapta de marșarier și cele de viteză înainte sunt blocate
Problema este produsă de degradarea unui cuplaj sau a elementelor hidraulice care permit sistemului să funcționeze. Aceasta poate fi îndepărtată prin înlocuirea pieselor defecte.

7. Mișcarea înainte este împiedicată de cutia de viteze, dar treapta de marșarier poate fi acționată.
Defecțiunea este determinată de cuplaje uzate, supape lipite sau astupate.

8. În cazul în care cutia permite doar acționarea unei singure viteze, atunci vorbim de probleme precum dereglarea ambreiajului, uzarea gulerului de antrenare al acestuia sau de astuparea supapelor.

Repararea cutiei automate de viteze este complicată ținând cont de toate componentele care o compun. Astfel, orice problemă de transmisie automată trebuie evaluată corect de către mecanici auto specializați. Indiferent de problema pe care o întâmpini, apelează la RMC Turbo pentru a beneficia de o diagnosticare specializată a defecțiunilor și de soluții personalizate.

RMC Turbo este gata sa raspunda oricarui tip de solicitari.